Colaborand cu numerosi producatori si mai multi arhitecti si proiectanti, putem crea mobila dorita de dumneavoastra alaturi de partenerii nostri din Bucuresti si nu numai. Mobila la comanda are multiple avantaje cum ar fi utilizarea optima a spatiului disponibil, creerea designului in functie de preferinte, adaptarea la necesitari si folosirea materialelor in functie de calitate si bugetul clientului.

Pasii ar fi urmatorii:

  1. Este de ajuns sa ne sunati si vom programa o vizita pentru a discuta despre preferintele dumneavoastra si pentru a lua masuratorile necesare. Preferabil ar fi ca dumneavoastra sa cautati online unele poze cu designul dorit pentru a ne fi mai usor sa intelegem ce anume va intereseaza, avand astfel un punct de pornire din care sa cautam impreuna optiuni similare tinand cont de designul si culorile dorite. Vom stabili atunci si ce accesorii doriti pentru mobilier (balamale, sertare, manere, picioare, banda LED, inaltator de blat etc.)
  2. Vom face in prealabil alaturi de dumneavoastra o schita provizorie dupa care aceasta va fi transferata colaboratorilor nostri in vederea crearii unui plan 3D elaborat in functie de cerintele si specificatiile dumneavoastra pentru a putea intocmi un pret final ce include prelucrarea, livrarea si montajul mobilierului.
  3. Dupa ce schita 3D este gata va vom contacta pentru a va pune la dispozitie schita finala (o previzualizare 3D a mobilierului cu designul stabilit) si o oferta de pret intocmita in conformitate cu planul final creat de proiectant. In cazul in care se doresc alte modificari sau ajustari le vom stabili impreuna dupa care se reia punctul 2
  4. Daca sunteti de acord cu schita finala, designul, materialele folosite si accesoriile atunci vom stabili pretul final, un avans necesar pentru inceperea lucrarii, data estimata a finalizarii prelucrarii mobilierului in functie de colaboratorii nostri, data in care se va face transportul mobilierului si montajul acestuia.

 

Ce garantie oferiti pentru reparatii?

Atunci cand se efectueaza o reparatie se vor analiza toate componentele ce trebuiesc reparate/schimbate si vom oferi o garantie de 3 ani doar pentru componentele inlocuite neputand oferi o garantie pentru tot ansamblul.

Se poate repara orice tip de mobilier?

Nu putem garanta reparatia oricarui tip de mobilier dar putem sa va asiguram ca vom face tot posibilul pentru a va readuce mobilierul la starea dorita. Uneori anumite componente trebuie inlocuite in totalitate . Puteti oricand sa ne contactati si "o poza face cat o mie de cuvinte"!

Va ocupati si de amenajari interioare?

Putem efectua si unele lucrari de gips-carton, gresie, faianta, parchet precum si alimentarea cu electricitate a corpurilor de iluminat aferente mobilei cu toate ca suntem specializati pe proiectarea si montajului de mobilier. Daca lucrarile necesare sunt foarte complexe putem apela la serviciile unor firme specializate strict pe amenajarile interioare pentru a satisface cerintele dumneavoastra in totalitate.

Care este pretul pentru o mutare a mobilierului ?

Deoarece acest proces este unul foarte complex, pretul va trebui calculat si negociat in functie de distanta, de dimensiunile bunurilor ce trebuiesc transportate si de complexitatea demontarii si remontarii mobilierului dumneavoastra.

Întrebări frecvente

Atunci cand aveti nevoie de reparatii de mobilier, ne puteti contacta si oferi detalii (preferabil si poze) si in funtie de complexitate putem programa o vizita in care sa efectuam reparatia pentru lucruri minore sau sa stabilim necesarul de materiale si data la care se va realiza reparatia.

Daca doriti sa va mutati la alta adresa puteti sa ne contactati si sa ne oferiti detaliile necesare (preferabil si poze) si putem programa o data in functie de disponibilitate, in care sa efectuam serviciile necesare.

Reparatii si mutari

Sunt posibile modificari ale mobilei ?

In permanenta respectrea proiectului va fi prioritara, dar daca doriti sa efectuam modificari, este preferabil sa fim consultati din timp pentru a stabili daca exista posibilitatile necesare in vederea modificarilor dorite.

Este necesara prezenta noastra pe durata montajului?

Nu este necesar ca dumneavoastra sa va aflati la locatie decat pentru a ne oferi accesul si eventual unele detalii de care ati vrea sa tinem cont. In cazul in care nu puteti fi prezent pe durata montajului, va vom informa inainte de finalizare pentru a putea face receptia mobilierului si a serviciilor.

Cat dureaza montajul?

Deoarece orice proiect este diferit, putem doar sa aproximam intervalul de timp necesar atat transportului cat si a montajului mobilierului dumneavoastra. Vom face tot posibilul sa finalizam montajul in aceeasi zi in care se va efectua transportul dar, in functie de complexitatea proiectului, durata necesara montajului poate varia.

Întrebări frecvente

In prezent asiguram transportul si montajul mobilierului

  • produs de noi cu ajutorul colaboratorilor nostri
  • produs de colaboratorii nostri pentru clientii lor
  • importat din strainatate
  • cumparat de la diferite magazine de specialitate de catre persoane fizice sau juridice
  • demontat de catre noi in scopul mutarii acestuia la alta adresa

 

Deoarece am dobandit o vasta experienta in montajul de mobilier urmand cursuri de specializare atat in Italia, Grecia cat si in Marea Britanie si efectuand o multitudine de lucrari pe teritoriul acestor tari, am decis sa infiintam aceasta firma pentru a putea oferi serviciile noastre si pe teritoriul Romaniei. Aceste servicii sunt de cea mai buna calitate si sunt executate in cel mai profesionist mod, tinand cont de toate criteriile specificate atat de catre proiectanti, producatori cat si de cerintele clientilor.

Transport si montaj

Aduceti mobila si din strainatate?

Deoarece colaboram si cu producatori de mobilier din Grecia, Italia, Germaina si Marea Britanie putem sa oferim si mobila produsa de acestia dar termenul de predare poate creste considerabil (in general intre 30 si 60 de zile) iar avansul pentru mobila de import este intre 50% si 80% in functie de producator.

In ce consta "prima vizita" ?

In prima vizita pe care o sa o facem la dumneavoastra va vom prezenta optiunile si ideile noastre, vom cauta impreuna un design pe gustul dumneavoastra, va vom consilia si  indruma spre alegerea mobilei potrivite. Dupa acest pas, vom lua masuratorile necesare proiectului si vom intocmi o schita provizorie. In unele cazuri, pentru proiecte mai simple, se va incerca intocmirea si prezentarea unei schite complete 3D prin care sa vizualizati cat mai realist mobila ce va fi creata pentru dumneavoastra. 

Ce garantie voi primi?

Intotdeauna vom incerca sa oferim mobila la comanda de calitate folosind cele mai bune materiale si accesorii, dar este important respectam si bugetul alocat. In general, producatorii de mobila cu care colaboram ofera 5 ani garantie, dar daca doriti ceva "mai ieftin" cu materiale mai slabe calitativ atunci garantia poate fi de 2 sau 3 ani. Totul depinde de cerintele dumneavoastra si de bugetul in care doriti sa ne incadram. Toate optiunile va vor fi prezentate de la prima vizita.

Întrebări frecvente

Dupa ce se achita un avans pentru mobila dorita, producatorii de mobila cu care colaboram vor incepe procesul de confectionare. Acest proces este unul foarte complex prin care se verifica din nou toate materialele necesare si se face comanda la fiecare furnizor in parte :

  • PAL-ul laminat din care vor fi confectionate cutiile (in general)
  • Usile de lemn masiv, MDF, sticla sau PAL ce necesita vopsite, lacuite, frezate, infoliate, printate sau cantuite in funtie de comanda
  • Cornisa unde este necesar
  • Blaturile
  • Accesoriile necesare comenzii respective (feronerie) : balamale, amortizoare, sertare, manere, benzi cu LED, spoturi , suporti de rafturi, inaltatoare de blat, plinte si diferite mecamisme (AVENTOS, scurgator vase, compartimente pentru tacamuri, cosuri JOLLY, Magic Corner si multe altele)
  • Odata cu primirea materialelor necesare se va incepe ansambarea conform schitei proectantului pentru majoritatea corpurilor, exceptie facand cele ce trebuie ansamblate odata cu montajul in functie de spatiu si necesitati
  • Se finalizeaza un premontaj si se verifica conformitatea mobilei realizate cu schita proiectantului si masuratorile aferente
  • Daca totul este in regula, se anunta clientul in vederea stabilirii unei date in care sa se efectueze transportul si montajul mobilierului 

Confetionare

Cat dureaza procesul de prelucrare si care este termenul de livrare?

Facem tot posibilul ca, de la data in care dumneavoastra ati fost de acord cu proiectul final (schita 3d), designul, materialele folosite, accesoriile si ati platit avansul necesar inceperii procesului de prelucrare, pana la data de predare sa oferim un termen de maxim 30 de zile. In general reusim sa reducem acest termen la 15 zile sau pentru proiecte mai putin complicate chiar si la 7 zile dar termenul de predare este stabilit de multi factori ce nu depind doar de noi (termenul de livrare al furnizorului, disponibilitatea materialelor, alte proiecte comandate inaintea dumneavoastra ce trebuiesc finalizate, etc.)

Ce tip de materiale folositi?

In acest moment, pe piata exista o multitudine de materiale si accesorii cu diferente de calitate, model, design si bineinteles pret. Toate acestea vi se vor prezenta la prima vizita si in functie de bugetul de care dispuneti putem face ajustarile necesare. Incercam in permanenta sa gasim cel mai bun raport intre calitate si pret.

Voi plati prima vizita si schita facuta in prealabil ?

Nu. Atat vizita, masuratorile, schita facuta cat, si sfaturile legate de alegerea mobilierului sunt gratuite. Vom avea o multitudine de poze si idei ce vi se vor prezenta in vederea alegerii mobilierului dorit inainte de a incepe orice lucrare.

Întrebări frecvente

Design si proiectare

Servicii


 

Acest site este "in constructie". Ne cerem scuze pentru orice inconvenienta

Facebook

Amenajari interioare

Sună-ne: +40 790 404 101

+40 756 465 520

  sau trimite un e-mail la aka.design.ro@gmail.com

PROGRAMEAZĂ O VIZITĂ